نوشته شده توسط : محمد

نگام کردی نگام کردی چه دلسوز
خبر اومد که یارم می رود زود
ندا اومد صدا اومد تو رفتی
و باز هم بی خبرعادت نکردی
خبر اومد خبر اومد شکستی
همون عهدی که می گفتی نبستی
گذر کردی از ان تابوت خسته
خیال کردی می بخشم همچو دیرین
خدا حافظ تو می گفتی ولی زود
اعلم کردی خیانت را کرا سود
دلم همچون زمستان سرد و یخ بود
ولی دریای عشق طوفنده تر بود
رسیده وقت دل کندن تو گفتی
می ترسیدی به پای چیت بسوزم
دارم می رم که از نو زنده باشم
دعا کردم هوس را از نو بسازم

 

 





:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
افسانه در تاریخ : 1389/11/15/5 - - گفته است :
سلام
بهتون تبریک میگم وبلاگ قشنگی دارید
من شما رو لینک کردم خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: