نوشته شده توسط : محمد

 

 

 

بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم ؟



تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم؟



حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو



بگو من با این دل خون و خرابم چه کنم؟


تو همونی که واسم یه روزی زندگی بودی

 
توی رویاهای من عشق همیشگی بودی


آره سهم من فقط از عاشقی یه حسرته


بی کسی عالمی داره واسه ما یه عادته !

نظر یادتون نره





:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
افسانه در تاریخ : 1389/11/25/1 - - گفته است :
امروز قراره همه بیان و یه دعا بنویسن

اگه دوست داشتی بیا یه دعا بنویس

واسه دوست منم دعا کن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: