نوشته شده توسط : محمد

 

 

 

یاسیـن بخوان  عزیز دلــم در کــنار من 

 

                                        دیگر نــگو تـمام شـده اعتــبار مـن

 

یک ، جان من تو گریه نکن نه دلم گرفت

 

                                        ای قطره های اشک تو سهم مزار من

 

دو ، دستهای سادگی ات را به من بده  

 

                                        سـارای من ، تـرانه من ، نه انـار من

 

سه ، جان من مقابـل من نازتر شـدی 

 

                                       مـن در تـوام بشـکل تو آیینه وار من

 

از چار سوی صحن صدایت شنیدنیست  

 

                                      پـایـان نداده اشک به آغـاز کـار من

 

یاسین بخوان که پنج عزیز است مثل تو  

 

                                        ای آرزوی پــاک تــو دار و نــدار مـن

 

شش سـهم کفتران حرم یادمـان نبود 

                                        گاهی چه ساده می گذری ازکنار من

 

           همیشه به یادتم         





:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: